مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-19اقتصادي

رزرو 70 درصد ظرفیت اقامتگاه های کرمان/کرمان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی 


استاندار کرمان با بیان اینکه استان آمادگی لازم را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارد، پیش بینی کرد: میزان مسافران نوروزی امسال نسبت به سال 97 بیشتر خواهد بود، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه استان آمادگی لازم را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارد، پیش بینی کرد: میزان مسافران نوروزی امسال نسبت به سال 97 بیشتر خواهد بود، به گونه ای در سال 97 حدود 50 درصد از تخت ها و اقامتگاه های که در نظر گرفته، اشغال شده بود و تا این لحظه حدود 70 درصد از تخت ها و اقامتگاه ها کرمان اشغال شده است.

علی زینی وند عصر امروز در حاشیه افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کرمان گفت: ستاد خدمات و تسهیلات نوروزی از یک ماه قبل در استان فعال شده است و همه دستگاه برای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی بسیج کردیم.

وی با اشاره به آمادگی استان برای اسکان مسافران نوروزی تصریح کرد: سپاه ثارالله استان کرمان نیز مکان های برای اسکان زوار مرقد شهید سلیمانی تجهیز کرده است.

استاندار کرمان ادامه داد: در بحث طرح های ترافیکی و اطلاع رسانی و .

دستگاه های متولی پای کار هستند.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی خود در زمینه میزان آمادگی ستاد استانی خدمات و تسهیلات سفر عنوان کرد: همه دستگاه ها از جمله، هلال احمر، اورژانس، راهداری، نیروی انتظامی، شهرداری ها، مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزرو 70 درصد ظرفیت اقامتگاه های کرمان/کرمان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی 

رزرو 70 درصد ظرفیت اقامتگاه های کرمان/کرمان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی