مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-20اقتصادي

توزیع بیش از 19 هزار بسته معیشتی از جمله اقدامات مومنانه سپاه گچساران


  سرهنگ باقر پسنده در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از آغاز رزمایش مومنانه تاکنون 15 سری کمک های مومنانه افزون بر19 هزار و 350 بسته معیشتی به ارزش 96 میلیارد و 750 میلیون ریال توسط سپاه ناحیه گچساران بین افراد نیازمند توزیع شده است.

وی بیان کرد: به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) و فرا رسیدن عید نوروز یک هزار و 800 بسته کمک معیشتی اعم از برنج، روغن، ماکارونی در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه سپاه نهادی مردمی است که برای کمک به قشر محروم تلاش می کند، تصریح کرد: در مرحله 15 کمک های مومنانه افزون بر یک هزار و800 بسته توسط 50 گروه جهادی توزیع شده که از این میزان 70 بسته همراه با مرغ به پاکبانان شهرداری این شهرستان اهدا شده است.

پسنده عنوان کرد: رزمایش مومنانه توسط سپاه برای کمک به معیشت مردم با توجه به وجود کرونا و شرایط اقتصادی آغاز و همچنان این اقدام خداپسندانه ادامه دارد.

وی گفت: سپاه نهادی مقدس و برخاسته از متن انقلاب، تجلی گاه مجاهدت ها و نقش آفرینی ها در عرصه های مختلف اعم از سازندگی، تولید، اقتصاد، درمان و امنیت است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: تا کنون در ایام وجود کرونا 19هزار و350 بسته های معیشتی به نیازمندان اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 19 هزار بسته معیشتی از جمله اقدامات مومنانه سپاه گچساران

توزیع بیش از 19 هزار بسته معیشتی از جمله اقدامات مومنانه سپاه گچساران