مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-20سياسي

حضور گسترده زائران در شهر کرمان/ افزایش ظرفیت اسکان مسافران


استاندار کرمان با اشاره به افزایش قابل توجه حضور مسافران در شهر کرمان گفت: آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان های مختلف استان کرمان هستیم.

- ، علی زینی وند شامگاه شنبه در گفتگوی ویژه شبکه 5 سیمای کرمان یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و در تشریح مهمترین رخدادهای سال 1400 گفت: استان کرمان در دومین سالگرد شهید سلیمانی شاهد جلوه ای از پیاده روی اربعین حسینی بود و این مراسم با مدیریت سپاه و سایر دستگاه ها به خوبی اجرا شد.

وی به وقوع سیل در جنوب و شرق استان استان نیز اشاره کرد و گفت: کرمان در دو مرحله، سیلاب های کم سابقه را به دلیل حجم بارندگی و گستره آن شاهد بود که به همت تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران و همراهی نیروهای جهادی، بسیج و سپاه و ارتش به خوبی مدیریت شد.

استاندار کرمان به اهمیت سیل بند جیرفت در جلوگیری و کاهش سیلاب های جنوب استان اشاره داشت و گفت: حدود 20 تا 30 کیلومتر این سیل بند در دهه 50 احداث شده که تأثیر بسزایی در ذخیره آب و جلوگیری از سیلاب داشته و از ضروریات استان است.

زینی وند بیان کرد: با قرارگاه خاتم الانبیا تفاهم نامه ای برای تکمیل آن امضا شد و در سفر رییس جمهور و وزیر کشور به جنوب کرمان این مسئله را مطرح کردیم و رییس جمهور پذیرفتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده زائران در شهر کرمان/ افزایش ظرفیت اسکان مسافران

حضور گسترده زائران در شهر کرمان/ افزایش ظرفیت اسکان مسافران