مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-20حوادث

پلیس سیستان و بلوچستان آماده تامین امنیت مسافران نوروزی


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از آمادگی پلیس استان برای تامین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی که این دیار را برای سفر انتخاب می کنند، خبر داد.

- سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به طور قطع امسال نیز در ایام تعطیلات نوروز نقاط مختلف استان پهناور سیستان و بلوچستان شاهد حضور مسافران و هموطنان عزیز از  سراسر کشور است.

وی افزود: وجود جاذبه های گردشگری فراوان در سطح استان، همواره بسیاری از مردم را ترغیب می کند که سفری به این دیار داشته باشند و از این جاذبه ها و طبیعت زیبای خدادادی بازدید کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این میان شهرستان چابهار به خاطر هوایی مطبوع در ایام نوروز  همواره یکی از مقاصد مهم گردشگری بوده است به گونه ای که اکثر آنهایی که به سیستان و بلوچستان سفر می کنند سری نیز به این شهرستان می زنند.

وی ادامه داد:  آنچه که برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است امنیتی است که باید توسط پلیس استان برای مسافران نوروزی تامین شود، چرا که مهمترین موضوعی که مسافران و گردشگران را مجاب به حضور و اقامت بیشتر درسطح  استان می کند همین موضوع است.

سردار طاهری افزود: خوشبختانه پلیس همواره با به کارگیری تمامی ظرفیت خود تلاش کرده است تا امنیت استان به خصوص امنیت محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس سیستان و بلوچستان آماده تامین امنیت مسافران نوروزی

پلیس سیستان و بلوچستان آماده تامین امنیت مسافران نوروزی