مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 13:022022-03-23سياسي

لزوم مدیریت گردشگران ورودی به استان کرمان


شاهد ورود حجم زیادی از مسافران نوروزی به استان کرمان هستیم و این حجم مسافر نیاز به مدیریت دارد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: شاهد ورود حجم زیادی از مسافران نوروزی به استان کرمان هستیم و این حجم مسافر نیاز به مدیریت دارد.

علی زینی وند در جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمان با بیان اینکه به همه افرادی که در ایام نوروز در حال خدمت رسانی به مردم هستند خسته نباشید می گویم و از تلاش آنها تشکر می کنم اظهار داشت: پیش بینی می شود در موج دوم سفرهای نوروزی حضور بیشتری از مسافران را در استان کرمان داشته باشیم و مسئله بازگشت مسافران هم وجود دارد.

او با بیان اینکه باید تمام ظرفیت های استان را به کار گرفت تا مردم در کمال آسایش و امنیت سفر کنند و سفری ایمن داشته باشند افزود: مردم باید از اطلاعات و اخبار ترافیکی مطلع باشند و در این زمینه با رسانه ها همکاری شود.

زینی وند با اشاره به اینکه روزهای آینده پیک سفرها و ایاب و ذهاب مسافران نوروزی است گفت: در این روزها با جدیت بیشتری باید کار کرد و بدون شک حضور میدانی مدیران اثرگذار است.

او با بیان اینکه بخش قابل توجهی از آمار تلفات جاده ای استان مربوط به اتباع خارجی است که به صورت غیرمجاز و با خودروهای ناایمن تردد می کنند ادامه داد: باید با خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز سختگیرانه برخورد شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت گردشگران ورودی به استان کرمان

لزوم مدیریت گردشگران ورودی به استان کرمان