مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 15:322022-03-23بين الملل

جدیدترین آمار از جنایات ائتلاف سعودی


سازمان حامی حقوق زنان و کودکان موسوم به «انتصاف» در جدیدترین آمار خود از جنایات ائتلاف سعودی در یمن خبر داد که بیش از شش هزار زن و کودک شهید و بیش از شش هزار نفر هم زخمی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان حامی حقوق زنان و کودکان موسوم به انتصاف آمار تازه ای از جنایات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی علیه زنان و کودکان یمنی منتشر کرد.

پایگاه خبری العهد به نقل از این سازمان گزارش داد، در جریان هفت سال تجاوز ائتلاف سعودی، شش هزار و 264 زن و کودک کشته شده اند که دو هزار و 428 نفر، زن و سه هزار و 848 نفر نیز کودک هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد، در این میان، دو هزار و 852 زن نیز زخمی و چهار هزار و 217 کودک هم در پی حملات این ائتلاف زخمی شده اند.

بنا بر این گزارش، در پی محاصره یمن توسط ائتلاف سعودی، هر دو ساعت، شش کودک یمنی از بین می روند و بیش از سه هزار کودکِ مبتلا به سرطان نیز وجود دارند که در آستانه مرگ هستند.

این سازمان ادامه داد، بیش از دو هزار کودک نیز مبتلا به سرطان خون هستند و از کمترین امکانات درمانی و همچنین مواد رادیواکتیو لازم برای درمان سرطان نیز محرومند.

بر اساس آمار سازمان انتصاف، تداوم تجاوزات و محاصره ظالمانه منجر به شیوع بسیاری از بیماری ها در بین زنان و کودکان شده است که مهم ترین آن، سوءتغذیه و ناهنجاری های مادرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار از جنایات ائتلاف سعودی

جدیدترین آمار از جنایات ائتلاف سعودی