مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 11:122022-03-25اقتصادي

استقرار 50 گشت راهداری و ترابری در راه های سمنان


دبیر ستاد نوروزی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از استقرار و فعالیت 50 گشت راهداری و ترابری در طرح نوروزی 1401 در راه های این استان خبر داد.

- مهدی رجایی فرد، دبیر ستاد نوروزی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مطابق شیوه نامه های ابلاغی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، فعالیت نوروزی این اداره کل آغاز شده و طرح نوروزی 1401 در این استان تا 15 فروردین اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح پیش فروش بلیت نوروزی با رعایت ظرفیت سرویس دهی شرکت های حمل ونقل مسافر بدون افزایش نرخ و به منظور امکان مدیریت محدودیت های احتمالی ناشی از شیوع ویروس کرونا عملیاتی شده است.

دبیر ستاد نوروزی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان تصریح کرد: فعالیت شرکت ها و ناوگان های حمل ونقل عمومی مسافری، نظارت بر عملکرد شرکت های حمل ونقل با تأکید بر توقف ناوگان زیرپوشش آن ها در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز، صرف غذا و همچنین مساجد و نمازخانه های بین راهی، هماهنگی با پلیس راهور به منظور اعمال نظارت کافی در خصوص جلوگیری از سوار و پیاده کردن مسافران در محدوده شهری و خارج از پایانه های مسافری در این مدت مورد توجه و بازرسی ویژه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 50 گشت راهداری و ترابری در راه های سمنان

استقرار 50 گشت راهداری و ترابری در راه های سمنان