مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 15:122022-03-28سياسي

سردار زهرایی: 40 هزار واحد مسکن محرومان در کشور احداث می شود


مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: طی تفاهم نامه ای فی مابین کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی مقرر شده تا 40 هزار واحد مسکونی برای مددجویان طی مدت 2 سال در روستاها و شهرهای کوچک احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زیرکوه، سردار محمد زهرایی   مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در بازدید از گروه جهادی دانشجویی رهروان ولایت، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد فقط با سلاح نیست و اکنون ابعاد مختلفی دارد و اخیراً هم بحث جهاد تبیین را مطرح کردند.

وی حضور جهادگران را مصداق بارز آیه کُونُوا دُعَاهَ النَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ دانست و بیان داشت: هجرت یک مؤلفه جهاد است و کاری که اکنون جهادگران با هجرت به مناطق محروم انجام می دهند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه جهادگران باید همیشه مشق خودسازی را در خود نهادینه و با ثبات قدم داشته باشند، عنوان کرد: گروه جهادی وقتی به منطقه ای می روند یعنی وحدت فرماندهی، کار تیمی و سعه صدر را تمرین کرده است.

زهرایی عنوان کرد: در درون همه انسان ها یک تکبر و فرعون درونی وجود دارد ولی گروه های جهادی از این فرعون درونی عبور کرده و به مرحله خودسازی رسیده اند و بعد از خدمت به خلق را شروع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: 40 هزار واحد مسکن محرومان در کشور احداث می شود

سردار زهرایی: 40 هزار واحد مسکن محرومان در کشور احداث می شود