مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:472022-03-30اقتصادي

شاهد کمبود کالاهای اساسی در استان همدان نبودیم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: مردم خود شاهد این موضوع بودند که در بحث بازار و کالاهای اساسی مردم مشکلی نداشتیم و در این امور گشایش صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظاهر پورمجاهد در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جاری ضمن تشکر از زحمات مسئولان استان و اصحاب رسانه با طرح این موضوع که آثار عملکرد دولت مردمی در همین سال اول مشخص شد، بیان کرد: مردم خود شاهد این موضوع بودند که در بحث بازار و کالاهای اساسی مردم مشکلی نداشتیم و در بحث محدودیت های ارزی یا مواردی همچون صادرات یا فروش نفت گشایش های بسیاری اتفاق افتاد و در روند تسهیلات و امور بانکی تسهیل بالایی صورت گرفت.

وی افزود: منابع اگر تضعیف شود در حوزه پرداخت و بازدهی دچار مشکل خواهیم شد، حضور میدانی مسئولان در امور مردمی و روزمره مردم نشان داد چه تاثیر مثبتی در حل مشکلات مردم شاهد بودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: حضور استاندار در جلساتی مانند رفع موانع تولید و منوط به بازار نشان می دهد ایشان چه قدر برای امور تا انتهای شبانه روز زمان می گذارند و کلید آغاز شکوفایی استان در این جلسات شکل می گیرد.

وی اشاره کرد: هماهنگی مجمع نمایندگان و مسئولان استان طی سالی که گذشت چشم گیر بود و همگی به صورت اورژانسی به امور مردمی و تولید استان پیگیری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد کمبود کالاهای اساسی در استان همدان نبودیم

شاهد کمبود کالاهای اساسی در استان همدان نبودیم