مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 07:472022-03-31حوادث

امداد رسانی هلال احمر به 1886 نفر حادثه دیده در سوادکوه


رییس جمعیت هلال احمر سوادکوه از خدمات و امدادرسانی نجاتگران شهرستان سوادکوه به 1886 حادثه دیده در حوادث و سوانح در سال گذشته خبر داد.

- وحید متانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه شهرستان سوادکوه با دارا بودن تقریباً 90 کیلومتر کریدور اصلی و ترانزیتی شمال به تهران و دارا بودن قلل مختلف، رودخانه، دریاچه، اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی و.

و از سوی دیگر همجواری با استان تهران سالانه میزبان هموطنان، از نقاط مختلف کشور است، افزود: این امر گاهاً سبب بروز حوادث گونا گونی می شود که آمادگی بیش از پیش را می طلبد.

وی با اشاره به چهار پایگاه امداد و نجات گدوک، دوگل، ارفعده و جوارم و تجهیزات چهار دستگاه آمبولانس کمکدار و دو خودروی ست نجات و همچنین آمادگی کامل تیم های امداد و نجات کوهستان، سیلاب و … در طی سال، گفت: تیم های امدادی در سال 1400 به 1886 نفر در قالب 133 مورد حادثه امدادرسانی کردند.

متانی با اعلام اینکه در سال گذشته نجاتگران در قالب 175 تیم امدادی به 665 نفر مراجعه کنندگان حضوری به پایگاه ها خدمات ارائه کردند، گفت: همچنین، 56 نفر از حادثه دیدگان را جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل و 127 نفر را در محل حادثه به صورت سرپایی درمان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی هلال احمر به 1886 نفر حادثه دیده در سوادکوه

امداد رسانی هلال احمر به 1886 نفر حادثه دیده در سوادکوه