مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:322022-03-31سياسي

دل تنگی های سرداران امروز از جای خالی فرمانده عارف آسمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استان گیلان در طول 43 سال انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران دفاع مقدس چهره ها و شهدای سرشناس و مطرح زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

با آغاز جنگ تحمیلی رزمندگان گیلانی با تبعیت از سیدالشهدا (ع) و امام راحل (ره) به جبهه های حق علیه باطل رفته و با حضور در لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان به عنوان یکی از لشکرهای شجاع به حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدس مشغول شدند.

وقتی نام لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان به میان می آید ناخودآگاه ذهن ما جوانان گیلانی و اهل شهرستان آستانه اشرفیه به سمت سردار رشید سلام مهدی خوش سیرت می رود، سرداری که در قامت معاون فرماندهی لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در دوران دفاع مقدس جان فشانی های بسیار زیادی را انجام داد.

سردار مهدی خوش سیرت از روزی که گام در جبهه های حق علیه باطل نهاد و در مدرسه عاشقان روح الله ثبت نام کرد هرگز تسویه حساب نگرفت و دنبالش هم نرفت در زمان حضورش در جبهه ها همیشه تلاش داشت در عملیات ها شرکت کند و اگر به دلیل حضور در منطقه ای دیگر موفق به شرکت در عملیاتی نمی شد غم تمامی چهره نورانی اش را فرامی گرفت و تا چند روز حال خوشی نداشت.

او با تلاش بی وقفه اش در عملیات های افتخارآفرین و غرورآمیز طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس، فتح خرمشهر، رمضان، مسلم ابن عقیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل تنگی های سرداران امروز از جای خالی فرمانده عارف آسمانی

دل تنگی های سرداران امروز از جای خالی فرمانده عارف آسمانی