مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:322022-03-31سياسي

احیای کارکردهای متعدد مساجد در پربازدیدترین جاذبه گردشگری یزد


مسئول نوروزگاه های مسجد جامع یزد اظهار کرد: کارکرد مساجد صرفاً عبادی نیست بلکه در آنها طی دوران مختلف اتفاقات متعددی اعم از سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و هنری رقم خورده است لذا احیای این کارکردها را در مسجد جامع یزد به عنوان پربازدیدترین مکان گردشگری استان دنبال می کنیم.

- ایسنا/یزد مسئول نوروزگاه های مسجد جامع یزد اظهار کرد: کارکرد مساجد صرفاً عبادی نیست بلکه در آنها طی دوران مختلف اتفاقات متعددی اعم از سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و هنری رقم خورده است لذا احیای این کارکردها را در مسجد جامع یزد به عنوان پربازدیدترین مکان گردشگری استان دنبال می کنیم.

حجت الاسلام سید ناصر حیدری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، مسجد جامع یزد را پربازدیدترین جاذبه ی گردشگری در استان یزد خواند و تصریح کرد: هرچند برخلاف اماکن گردشگری مانند آتشکده و باغ دولت آباد که در آن ها بلیط فروشی صورت می گیرد و از این حیث دارای آمار بازدیدهای کاملاً مشخصی هستند، بازدید از مسجد جامع یزد رایگان است لذا آمار دقیقی در این باره وجود ندارد.

وی افزود: با این حال به طور غیررسمی برآورد می شود طی ایام نوروز بالغ بر 100 هزار نفر و حتی حدود 140 هزار بازدید از این جاذبه گردشگری شهر میراث جهانی یزد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کارکردهای متعدد مساجد در پربازدیدترین جاذبه گردشگری یزد

احیای کارکردهای متعدد مساجد در پربازدیدترین جاذبه گردشگری یزد