مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:522022-03-31سياسي

بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: «التزام و همراهی با سیرت و محتوای اسلامی نظام و دفاع از ارزش های دینی در کنار حضور یکپارچه در صحنه ها، - به گزرش خبرگزاری فارس از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت 12 فرورودین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: التزام و همراهی با سیرت و محتوای اسلامی نظام و دفاع از ارزش های دینی در کنار حضور یکپارچه در صحنه ها، مقوّم مفهوم و مصداق جمهوری اسلامی و یک وظیفه و تکلیف دینی است.

متن کامل بیانیه به این شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام دینی و مردمی ممتاز و یگانه در نظام های سیاسی جهان شناخته می شود.

این شجره طیبه تمام استحکام و اقتدار خود را مدیون اسلامیت و جمهوریت می داند و عمیقا بدان پایبند است.

یوم الله 12 فروردین روز تحقق آرزوهای مردم مسلمان ایران در دستیابی به یک جامعه دینی مردم سالار است از این رو امام، روز جمهوری اسلامی را از بزرگترین اعیاد ملی مذهبی نامیدند که باید زنده نگاه داشته شود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تجدید بیعت با امام راحل عظیم الشان و مقام منیع ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، مقام شهیدان عزیز این ملت را که در تحقق جمهوری اسلامی، جان نفیس خود را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی

بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی