مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 18:422022-03-31سياسي

اقدامات دانشگاه لرستان در زمینه حضوری شدن کلاس های درس ارزیابی شد


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان در آستانه حضوری شدن کلاس های دانشگاه لرستان و بازگشایی خوابگاه ها، از کلاس ها و خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(کووید 19) اعلام کرده است از تاریخ 14 فروردین ماه 1401 دانشگاه ها و مدارس کشور به صورت حضوری فعالیت خواهند داشت با رویکرد پیش کنشگری، تدابیر لازم در دانشگاه لرستان برای اجرای شیوه نامه های بهداشتی انجام شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان، ضمن بازدید و نظارت میدانی و تأکید بر اجرای کامل تدابیر پیشگیرانه، از تیم مدیریتی دانشگاه لرستان به خاطر اقدامات انجام شده، تشکر کرد.

در این بازدید میدانی، علی نظری سرپرست دانشگاه لرستان و رییس سازمان بسیج اساتید استان لرستان و معاونان دانشگاه لرستان حضور داشتند و توضیحات لازم درباره آمادگی دانشگاه لرستان برای حضوری شدن کلاس ها و بازگشایی خوابگاه ها را بیان کردند.

بازدید و نظارت میدانی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان، بیش از یک ساعت طول کشید و نکات لازم در بازدید از کلاس ها و خوابگاه ها در زمینه ی پیشگیری و پیش کنشگری در رابطه با مدیریت بیماری کرونا ویروس ، مطرح شد.

علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان هم در این بازدید تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی، همه بسترها و مقدمات کار برای حضوری شدن کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دانشگاه لرستان در زمینه حضوری شدن کلاس های درس ارزیابی شد

اقدامات دانشگاه لرستان در زمینه حضوری شدن کلاس های درس ارزیابی شد