مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-01سياسي

جمهوری اسلامی ایران نسبت به بسیاری کشورها بهشت است


مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران به نسبت بسیاری از کشورها حتی کشورهایی که به دروغ ادعای دموکراسی و آزادی دارند، یک بهشت است.

- احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان شامگاه گذشته در ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) روستای ده زیار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهداء جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی یادآور رشادت های شهدا و امام راحل است و باید از این فرصت استفاده کرده و گوشه ای از دستاوردهای این انقلاب برای مردم به ویژه نسل جوان ما تبیین شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به نسبت بسیاری از کشورها حتی کشورهایی که به دروغ ادعای دموکراسی و آزادی دارند، یک بهشت است گفت: معیارهای دروغ و فریب کشورهای غربی را در مناسبت های مختلف می بینید و فریب خوردگان آنها را نیز در کشور دیده اید.

وی با اشاره به اینکه روزگاری انسان هایی را دیدیم که شعار سرمی دادند نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران و زمانی که مردم فلسطین، لبنان و یمن به خاک و خون کشیده می شدند برایشان مهم نبود بیان کرد: حال شاهد هستیم که همین انسان ها امروز ادعای حمایت و دلسوزی از اوکراین را دارند و این دوگانگی رفتاری آنها به راحتی قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران نسبت به بسیاری کشورها بهشت است

جمهوری اسلامی ایران نسبت به بسیاری کشورها بهشت است