مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-04اقتصادي

هجوم برای خرید مانتوهای دانشجویی/ مانتو شلوار مدرسه در بازار نیست


رییس اتحادیه پوشاک کرمانشاه با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه ها، گفت: شاهد هجوم برای خرید مانتو شلوار دانشگاه و مدرسه هستیم، اما مانتو شلوار مدرسه در بازار نیست.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه پوشاک کرمانشاه با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه ها، گفت: شاهد هجوم برای خرید مانتو شلوار دانشگاه و مدرسه هستیم، اما مانتو شلوار مدرسه در بازار نیست.

حسین بیات در گفت و گو با ایسنا، از افزایش تقاضا برای خرید پوشاک مناسب مراکز آموزشی با حضوری شدن دانشگاه ها و مدارس یاد کرد و ادامه داد: شاهد هجوم برای خرید مانتوهای دانشجویی هستیم و برخی از مغازه ها از زمان اعلام بازگشایی دانشگاه ها روزانه تا 20 دست مانتو دانشجویی می فروشند.

وی ادامه داد: اگرچه جنس بسیاری از مغازه ها برای فروش مانتو دانشجویی جور نیست، چون از قبل آمادگی لازم را نداشتند، اما این مدل مانتوها را می توان تامین کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس اتحادیه پوشاک کرمانشاه مشکل فعلی را مربوط به مانتو شلوارهای دانش آموزی دانست و تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مغازه ای در بازار مانتو شلوار مدرسه ندارد.

بیات با بیان اینکه در دوره قبل که مدارس بازگشایی شد برخی مدارس با انعقاد قرارداد با تولیدی ها در زمینه تامین مانتو شلوار مدرسه اقدام کردند، افزود: تعطیلی مجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم برای خرید مانتوهای دانشجویی/ مانتو شلوار مدرسه در بازار نیست

هجوم برای خرید مانتوهای دانشجویی/ مانتو شلوار مدرسه در بازار نیست