مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 07:322022-04-05سياسي

اقتصاد دانش بنیان مهم ترین ابزار توسعه پایدار/ کرمانشاه 400 شرکت فناور دارد


رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، از فعالیت 400 شرکت فناور و 62 شرکت دانش بنیان در استان خبر داد و گفت: از لحاظ شرکت ها دانش بنیان و فناوی جایگاه خوبی در کشور داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شعار امسال به فرموده مقام معظم رهبری تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری و مزین شده، معظم له فرمودند: دوستان اکتفا نکنند به اینکه روی کاغذ و سربرگ های دستگاه های گوناگون این عبارت را بنویسند و یا تابلوی در خیابان نصب کنند، این ها کار نیست عمده این است به معنای واقعی کلمه روی این سیاست گذاری شود، لکن هر چه بیشتر کار شود و بیشتر تلاش شود، بهتر خواهد بود .

با توجه به شعار سال، پارک علم و فناوری نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد.

در این خصوص سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه به خبرنگار فارس، گفت: علی رغم محدودیت های ایجاد شده به سبب همه گیری کرونا و افت قابل توجه در ایده های نوآورانه کشور در پارک علم و فناوری کرمانشاه، افزایش درخواست ها به ویژه دخواست های پذیرش را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: سال گذشته در راستای توسعه فناوری و ارائه ایده های نوآورانه داشته در مجموع 395 درخواست به پارک ارجاع شده که حدود 25 درصد نسبت به سال قبل تر از آن افزایش پیدا کرده و درخواست پذیرش ایده ها از 102 درخواست به 105 درخواست رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دانش بنیان مهم ترین ابزار توسعه پایدار/ کرمانشاه 400 شرکت فناور دارد

اقتصاد دانش بنیان مهم ترین ابزار توسعه پایدار/ کرمانشاه 400 شرکت فناور دارد