مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-05بين الملل

زلنسکی، مرکل را مسبب اتفاقات اوکراین می داند/مرکل از خود دفاع کرد


ولودیمیر زلنسکی از آنگلا مرکل دعوت کرد تا از گورهای دسته جمعی در بوچا دیدن کند و افزود که این گورها نتیجه تصمیم مرکل مبنی بر عدم پیوستن اوکراین به ناتو در سال 2008 است.

- ولودیمیر زلنسکی از آنگلا مرکل دعوت کرد تا از "گورهای دسته جمعی" در بوچا دیدن کند و افزود که این گورها نتیجه تصمیم مرکل مبنی بر عدم پیوستن اوکراین به ناتو در سال 2008 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اینسایدر، اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین پس از انتشار تصاویر شوکه کننده از گورهای دسته جمعی در بوچا مطرح شد؛ شهری در شمال غرب کی یف که چندی پیش توسط نیروهای اوکراینی باز پس گرفته شد.

وی در اظهاراتش روسیه را به ارتکاب یک قتل عام متهم کرد و به نقش آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان و نیکولا سارکوزی، رییس جمهوری پیشین فرانسه در نشست 2008 ناتو در بخارست اشاره کرد.

زلنسکی عنوان داشت: براساس بیانیه های خوش بینانه ای که در سال 2008 مبنی بر پیوستن اوکراین به ناتو منتشر شد، دلیل رد شدن این تصمیم نامشخص بود.

ترس غیرمنطقی که برخی از سیاستمداران نسبت به روسیه داشتند، نامعلوم بود.

وی افزود: آن ها خیال کردند که با رد تصمیم می توانند روسیه را آرام یا می توانند این کشور را متقاعد کنند تا به اوکراین احترام بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی، مرکل را مسبب اتفاقات اوکراین می داند/مرکل از خود دفاع کرد

زلنسکی، مرکل را مسبب اتفاقات اوکراین می داند/مرکل از خود دفاع کرد