مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-05سياسي

مرکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان بعد از افطار هم فعال است


سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: مراکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان علاوه بر روز در ساعات پس از افطار هم فعال بوده و آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

-  مریم میرزاده سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با آروزی قبولی طاعات و عبادت روزداران، اظهار داشت: در همه ایام سال نیاز به خون و فرآوردهای خونی برای بیماران نیازمند داریم و این نیاز همیشگی است.

وی با تشکر از اهداکنندگان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: هم استانی در این ایام ما را تنها نگذاشتند و با  همکاری خوب اهداکنندگان، خوشبختانه در تعطیلات مشکلی خاصی به لحاظ تأمین خون و فرآورده های خونی نداشتیم.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه روزه داری منافاتی خاصی با اهدای خون ندارد، گفت:  روزداران برای اهدای خون حتما سحری میل کرده باشند و ساعات اولیه روز برای اهدای خون مراجعه کنند هر چند شرایطی برای اهدای خون بعد از افطار هم فراهم شده است.

وی افزود: مرکز انتقال خون واقع در خیابان بنت الهدی از ساعت 8 صبح تا 23 به صورت یکسره و پایگاه معتضدی واقع در بیمارستان معتضدی میدان فرودسی هر روز از ساعت 8 تا 13 پذیرا اهداکنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان بعد از افطار هم فعال است

مرکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان بعد از افطار هم فعال است