مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-05سياسي

پیشنهاد عضو شورای شهر برای ایجاد مسیر اختصاصی تردد موتور سیکلت سواران


رییس کمیته عمران شورای شهر تهران پیشنهاد داد که به منظور ساماندهی تردد موتور سیکلت سواران یک مسیر اختصاصی برای آنها در نظر گرفته شود.

- رییس کمیته عمران شورای شهر تهران پیشنهاد داد که به منظور ساماندهی تردد موتور سیکلت سواران یک مسیر اختصاصی برای آنها در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام آقا میری در تذکر صبح امروز خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این که در زمان پیک کرونای تهران ،سازمان بهشت زهرا روزانه 350 تا 400 فوتی کرونا و غیر کرونا را شستشو و غسل می داد، گفت: این در حالی است که در حالت عادی سازمان بهشت زهرا روزانه 100 الی 150 جانباخته را پوشش می داد و در این مدت 500 طلبه جهادی به صورت شبانه روزی و بدون چشم داشت به سازمان بهشت زهرا کمک می کردند و اجازه ندادند که حتی یک جنازه بر روی زمین بماند.

وی با بیان این که در بحث ساماندهی موتور سواران کارگروههای مختلفی ایجاد شده که یک کارگروه هم در کمیته عمران شورای شهر ایجاد شد، ادامه داد: این کمیته دستاوردهایی داشته است که ما این پیشنهادات را در معرض نقد صاحب نظران قرار می دهیم.

آقامیری با بیان این که حدود 4میلیون موتور سیکلت در تهران وجود دارد که برای امرار معاش و یا تردد از آن استفاده می شود، گفت: تردد موتور سیکلت سواران موجب ناهنجاری های رفتاری و ترافیکی شده و لازم است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عضو شورای شهر برای ایجاد مسیر اختصاصی تردد موتور سیکلت سواران

پیشنهاد عضو شورای شهر برای ایجاد مسیر اختصاصی تردد موتور سیکلت سواران