مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-05سياسي

الزام شهرداری به ارائه لایحه به شورا در مورد اقداماتش در مجمع شهرداران آسیایی


اعضای شورای شهر تهران طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی را تصویب کردند.

- اعضای شورای شهر تهران طرح "الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی" را تصویب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران امروز در جلسه شورای شهر تهران بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی را روی میز بررسی خود قرار دادند و معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی در این باره گفت: در اواخر دوره پنجم شورا یک فوریت این طرح تصویب شد و در این دوره این طرح برای بررسی به دو کمیسیون فرهنگی و حقوقی ارجاع داده شد و ما پس از بررسی ها متوجه شدیم که این طرح ایرادی ندارد و مورد تأیید است.

اقراریان نماینده کمیسیون حقوقی نیز گفت: این طرح بحث الزام شهرداری به ارائه لایحه است چرا که شهرداری از مجمع شهرداران حمایت مالی می کند و در شورای پنجم به منظور شفاف سازی اقدام خوبی انجام شد که شهرداری یک لایحه بیاورد تا ببینیم چه اقداماتی انجام می دهد تا بر اساس یک نظام و قاعده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی با اکثریت آراء به تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهرداری به ارائه لایحه به شورا در مورد اقداماتش در مجمع شهرداران آسیایی

الزام شهرداری به ارائه لایحه به شورا در مورد اقداماتش در مجمع شهرداران آسیایی