مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-06سياسي

متولیان حوزه دانش بنیان ها از عملکرد جزیره ای پرهیز کنند


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه بر پرهیز از عملکرد جزیره ای و وجود هماهنگی و وحدت رویه بین متولیان و بخش های مرتبط با حوزه فناوری و دانش بنیان تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه بر پرهیز از عملکرد جزیره ای و وجود هماهنگی و وحدت رویه بین متولیان و بخش های مرتبط با حوزه فناوری و دانش بنیان تاکید کرد.

سیامک آزادی در نشست بررسی راهکارهای تحقق شعار سال که امروز (17 فروردین) برگزار شد، خاطرنشان کرد: برای تحقق این نامگذاری نباید فقط بر این موضوع متمرکز شویم که چه تعداد شرکت دانش بنیان داریم و چه تعداد دیگر خواهیم داشت، بلکه باید به توسعه و گسترش شرکت های موجود هم توجه ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید به این موضوع هم توجه داشت که نمی شود عرصه فناوری و دانش بنیان را یکساله دید، بلکه این حوزه نیازمند نگاهی راهبردی و بلندمدت است.

رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با تاکید بر اینکه مجموع بازیگران حوزه دانش بنیان و تعاملات بین آنها را باید در کنار هم دید، افزود: مسئله اصلی چگونگی نقش آفرینی اقتصاد دانش بنیان در توسعه کشور و خصوصا استان کرمانشاه است.

نکته مهم دیگری که آزادی بر آن تاکید داشت پرهیز از عملکرد جزیره ای و وجود هماهنگی و وحدت رویه بین متولیان و بخش های مرتبط با حوزه فناوری و دانش بنیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان حوزه دانش بنیان ها از عملکرد جزیره ای پرهیز کنند

متولیان حوزه دانش بنیان ها از عملکرد جزیره ای پرهیز کنند