مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-06سياسي

افزایش 78 درصدی ماموریت های هلال احمر در نوروز امسال


رییس جمعیت هلال احمر از افزایش 78 درصدی ماموریت های هلال احمر در نوروز امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کولیوند در نشستی با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از جلسات و برنامه های برگزار شده در نشست شواری حکام جمعیت های ملی در مصر، عملکرد جمعیت هلال احمر را در خدمات امدادی و طرح راهنمای مسافران نوروزی و طرح رفیق خوشبخت ما تشریح کرد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وی در این نشست با اشاره به افزایش 78 درصدی ماموریت های جمعیت نسبت به ایام مشابه سال گذشته گفت: 20 هزار امدادگر فعال مشغول خدمت رسانی بودند.

همچنین 740 هزار نفر از خدمت رسانی سازمان جوانان بهره مند شدند و 520 هزار نفر در پویش بهرفت شرکت کردند و 313 هزار دانش آموز آموزش کوتاه مهارت های کمک های اولیه دیدند،.

دکتر کولیوند ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های نمایندگان از جمعیت، از نمایندگان در حمایت برای جذب امدادگران مورد نیاز ماموریت های جمعیت درخواست همراهی و کمک کرد.

دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت نیز ضمن اشاره به تجلیل و تشکر رییس جمهور در جلسات متعدد ستاد کشوری کرونا از فعالیت های ارزشمند و دلسوزانه ریاست جمعیت و هلال احمر با تقدیر از فعالیت های ارزنده و موثر جمعیت هلال احمر آمادگی کمیسیون بهداشت برای تقویت همه جانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 78 درصدی ماموریت های هلال احمر در نوروز امسال

افزایش 78 درصدی ماموریت های هلال احمر در نوروز امسال