مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-06سياسي

180 مبلغ دینی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام شدند


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اعزام 180 مبلغ به نقاط مختلف استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- حجت الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در ابتدای ماه مبارک رمضان 160 مبلغ در راستای انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی به نقاط مختلف استان اعزام شده اند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد مبلغان اعزامی به 180 نفر رسیده است.

وی به روحانیون مستقر و طرح هجرت در استان اشاره کرد و ادامه داد: 230 مبلغ در چهارمحال و بختیاری مستقر هستند که فعالیتی از جمله برگزاری جلسات جزءخوانی، تفسیر قرآن کریم و نشست های تبیینی را در نقاط مختلف انجام می دهند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: پیش از شروع ماه مبارک رمضان کلیه مساجد و حسینه های استان برای استقبال از ماه مبارک و برگزاری برنامه های فرهنگی غبارروبی و آماده سازی شده است.

حجت الاسلام کاظمی به برگزاری گردهمایی مبلغان در شهرکرد اشاره کرد و گفت: در این ماه مبارک در 500 نقطه از چهارمحال و بختیاری برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم شب های قدر همچون پیش از شیوع کرونا با حضور پرشور مردم در 500 نقطه از استان برگزار می شود، مطرح کرد: مراسم محوری شب های قدر در مرکز استان در مصلی بزرگ امام خمینی (ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 مبلغ دینی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام شدند

180 مبلغ دینی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام شدند