مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 21:022022-04-06بين الملل

مسکو: آمریکا 60 «آزمایشگاه بیولوژیکی نظامی» در مجاورت روسیه و چین دارد


روسیه اعلام کرد که ایالات متحده با سوءاستفاده از خلاءهای موجود در قوانین بین المللی، توانایی های نظامی بیولوژیکی خود را در سراسر جهان تقویت می کند.

- مسکو: آمریکا 60 آزمایشگاه بیولوژیکی نظامی در مجاورت روسیه و چین دارد روسیه اعلام کرد که ایالات متحده با سوءاستفاده از خلاءهای موجود در قوانین بین المللی، توانایی های نظامی بیولوژیکی خود را در سراسر جهان تقویت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ایگور کریلوف - فرمانده نیروهای حفاظت رادیولوژیکی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه - در جریان نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل مدعی شد: حدود 60 سایت در مناطق هم مرز با روسیه و چین وجود دارد که از سال 2005 به هزینه دولت ایالات متحده مدرن شده اند .

کریلوف با استناد به داده های وزارت خارجه چین، خاطرنشان کرد که پنتاگون امروز بر 336 آزمایشگاه در 30 کشور نظارت دارد.

وی افزود: پیمانکاران اصلی وزارت دفاع ایالات متحده شرکت های متابیوتا، بلیک و فیچ و CH-to-M-Hill هستند که وظیفه ساخت تاسیسات بیولوژیکی و تامین تجهیزات آزمایشگاه های بیولوژیکی پنتاگون در سراسر جهان را بر عهده دارند.

دیمیتری پسکوف - سخنگوی رییس جمهور روسیه - امروز (چهارشنبه) گفت که آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا سوالات زیادی را نه تنها برای روسیه بلکه برای همگان به وجود می آورد و ایالات متحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آمریکا 60 «آزمایشگاه بیولوژیکی نظامی» در مجاورت روسیه و چین دارد

مسکو: آمریکا 60 «آزمایشگاه بیولوژیکی نظامی» در مجاورت روسیه و چین دارد