مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-07بين الملل

توصیه ضد ایرانی مصر در پرونده فلسطین


یک روزنامه عربی نوشت، مصر به عنوان میانجی کنونی گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی، به کشورهای عربی و تل آویو توصیه ای علیه ایران داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع مصری آگاه به روند میانجی گری دستگاه اطلاعات مصر میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی به روزنامه العربی الجدید گفتند، یک هیأت امنیتی عالیرتبه از اطلاعات مصر طی روز های آینده به رام الله و تل آویو سفر می کند تا شروط مقاومت فلسطین برای حفظ آتش بس و آرامش را به سران صهیونیستی منتقل کند.

بنا به گفته این منابع، اخیرا تماس های مصری-اسراییلی درباره وضعیت در اراضی اشغالی و نوار غزه انجام شده و طی آن قاهره بر ضرورت آغاز گفت وگو درباره روند صلح میان فلسطینی ها و کابینه رژیم اشغالگر به منظور جلوگیری از وخامت اوضاع تأکید کرده است.

در ادامه این گزارش آمده: قاهره در تماس های اخیر بر ضرورت آغاز گفت وگوهای مقدماتی برای بحث درباره روند صلح به موازات نشست ها و تماس های جاری میان رژیم اشغالگر و تعدادی از کشورهای عربی برای تشکیل ائتلافی امنیتی-نظامی علیه ایران تأکید کرده است.

این منابع افزودند: مصر یک دیدگاه درباره ترس و نگرانی های (کشورهای حاشیه) خلیج (فارس) و اسراییل از ایران دارد و در این دیدگاه تأکید می کند که تحرکات کشورهای عربی و دولت اشغالگر باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ضد ایرانی مصر در پرونده فلسطین

توصیه ضد ایرانی مصر در پرونده فلسطین