مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-07سياسي

فعالیت 31 گروه جهادی از اقشار قم در 11 استان کشور


مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) از فعالیت 31 گروه جهادی از قشرهای مختلف مردم قم در مناطق محروم 11 استان کشور همزمان با ایام نوروز سال جاری خبر داد.

- قم-مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) از فعالیت 31 گروه جهادی از قشرهای مختلف مردم قم در مناطق محروم 11 استان کشور همزمان با ایام نوروز سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا ایراندوست در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دغدغه مندی نسبت به معیشت و زندگی محرومان از خصوصیات نیروهای جهادی است و چنین افرادی با روحیه و انگیزه بسیار بالا، همچون ایثارگری های برگرفته از دوران دفاع مقدس، به ارائه خدمت به محرومان جامعه می پردازند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) افزود: زدودن محرومیت از اقشار مختلف، نشاط معنوی را برای نیروهای جهادی که با تمام وجود و بدون نگاه صنفی به فکر حل مشکلات محرومان هستند، به دنبال دارد و بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های بسیج سازندگی در دو بخش تعریف می شود، عنوان کرد: بخش اول شامل حرکت های مردمی گروه های جهادی استان در مناطق محروم کشور است و این گروه ها، بسیجیانی از قشرهای مختلف جامعه شامل دانشجو، دانش آموز، روحانیِ مساجد و محلات و مشاغل آزاد هستند که برای خدمت رسانی، به مناطق محروم هجرت می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 31 گروه جهادی از اقشار قم در 11 استان کشور

فعالیت 31 گروه جهادی از اقشار قم در 11 استان کشور