مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 23:022022-04-07سياسي

دانشگاه های استان بوشهر زمینه حضور دانشجویان در کلاس های درس را فراهم کنند


رییس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر باتأکید بر توجه به تزریق واکسن کرونا گفت: دانشگاه های استان بوشهر باید با آمادگی لازم، امکانات مورد نیاز خوابگاهی و سلف سرویس برای حضور دانشجویان در کلاس های درس حضوری را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد تقی ایرانی در  جلسه کمیسیون دانشجویی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در مسیر توسعه ریل گذاری شده است و با توجه به ظرفیت اعضا هیئت علمی و دانشجویان استان، می توان شرایطی مطلوب برای پیوند دانشگاه و صنعت فراهم کرد و در راهنمایی جامعه در رسیدن به اهداف سال موثر بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه کرونا درحالی که صدمات جبران ناپذیری به جامعه وارد کرد ولی در حوزه آموزش غیرحضوری ظرفیت جدیدی در اختیار نظام آموزشی قرار داد خاطر نشان کرد: کرونا سبب فراهم شدن زیرساخت های آموزش های غیرحضوری در مدارس و به ویژه دانشگاه ها شد و در مدت شرایط کرونایی سیستم آموزشی کشور محک خوبی خورد و موفق عمل شد.

وی بازگشایی دانشگاه ها را تصمیم درستی دانست و افزود: با توجه به بازگشت سیستم آموزشی به کلاس های حضوری، ضرورت واکسیناسیون و تزریق نوبت سوم واکسن کرونا را دو چندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های استان بوشهر زمینه حضور دانشجویان در کلاس های درس را فراهم کنند

دانشگاه های استان بوشهر زمینه حضور دانشجویان در کلاس های درس را فراهم کنند