مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-08اقتصادي

بهره برداری از راه آهن تبریز- بستان آباد نخستین پروژه ریلی توسط دولت رییسی


معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدیدها، با بیان اینکه خط آهن بستا ن آباد- تبریز، مهم ترین مسیر ریلی شمال غرب کشور است، گفت: با برنامه ریزی منسجم از سفر آتی محترم دولت به آذربایجان شرقی نهایت بهره را خواهیم برد و با تامین اعتبار و تزریق مالی به سیستم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، استاندار آذربایجان شرقی به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه های قطعه شش آزادراه تبریز- ارومیه، ایستگاه راه آهن خاوران و خط آهن تبریز- بستان آباد بازدید کرد.

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدیدها، با بیان اینکه خط آهن بستا ن آباد- تبریز، مهم ترین مسیر ریلی شمال غرب کشور است، گفت: با برنامه ریزی منسجم از سفر آتی محترم دولت به آذربایجان شرقی نهایت بهره را خواهیم برد و با تامین اعتبار و تزریق مالی به سیستم پیمانکاری و بخش اجرایی حداکثر تا سه ماه شاهد اتمام و بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

وی گفت: این پروژه اولین پروژه ریلی خواهد بود که حداکثر تا اوایل تابستان توسط دولت مردمی آیت الله رییسی به بهره برداری خواهد رسید.

گزارش فارس حاکی است، راه آهن میانه - بستان آباد - تبریز 203 کیلومتر طول دارد و از ایستگاه موجود میانه آغاز می شود و با گذر از مسیری نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از راه آهن تبریز- بستان آباد نخستین پروژه ریلی توسط دولت رییسی

بهره برداری از راه آهن تبریز- بستان آباد نخستین پروژه ریلی توسط دولت رییسی