مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-09اقتصادي

فعلا در فضای باز ورزش نکنید


مدیر پایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مردم خواست تا زمان خروج ریزگردها از جو استان از انجام تمرینات ورزشی در فضای باز اجتناب کنند.

- محمود روشنی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ورود توده گرد وغبار به جو استان از چند روز پیش، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر سطح آلاینده های هوا در کرمانشاه به سطح هشدار رسیده، بهتر است مردم فعلا از انجام تمرینات ورزشی در فضای باز پرهیز کنند.

وی افزود: از آنجایی که ریزگردها حتی از فیلترهای بینی هم عبور کرده و وارد سیستم تنفسی و ریوی می شوند، باید از انجام هر نوع فعالیتی که حجم ورود هوا را به داخل ریه ها افزایش می دهد، اجتناب کرد.

وی تاکید کرد: هرچه میزان فعالیت های بدنی زیادتر باشد، میزان تنفس بیشتر و در نتیجه میزان آلایندگی بیشتری هم وارد ریه ها می شود که به آنها آسیب وارد خواهد کرد، بنابراین از ورزشکاران می خواهیم در سطح کنترل شده ای ورزش کنند.

روشنی با تاکید براینکه تا زمان خروج ریزگردها ورزش کردن در فضای باز برای همه ممنوع است، افزود: تنها ورزشی که در چنین هوایی می توان انجام داد، پیاده روی آرام، بگونه ای که سطح تنفس و ضربان قلب ورزشکار بالا نرود و حتما از ماسک استفاده کند، می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا در فضای باز ورزش نکنید

فعلا در فضای باز ورزش نکنید