مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-09سياسي

افتتاح نمایشگاه آثار هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در موزه شهدا


نمایشگاه آثار هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در موزه مرکزی شهدا افتتاح شد.

- نمایشگاه آثار هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در موزه مرکزی شهدا افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه مجموعه آثار هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و به منظور گرامیداشت شهید مرتضی آوینی روز شنبه 20 فروردین با حضور محمدعلی فقیه سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و علاءالدین بروجردی معاون امور بین الملل و دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی در موزه مرکزی شهدا افتتاح شد.

محمدعلی فقیه در حاشیه بازدید از آثار این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه یکی از 3 نمایشگاهی است که با همکاری و همفکری حوزه هنری برپا شده است و آثاری از شهدا در آن به نمایش درآمده است.

وی افزود: در سالروز شهادت شهید آوینی که روز هنر انقلاب اسلامی نام گذاری شده، آثاری مربوط به ایشان نیز در این نمایشگاه قرار داده شده است.

همچنین آثار منحصربه فرد دیگری در ارتباط با سایر شهدا نیز در موزه شهدا قرار داده شده و در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه آثار هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در موزه شهدا

افتتاح نمایشگاه آثار هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در موزه شهدا