مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-09سياسي

ایران هدف سایبرتروریسم رسانه ای قرار دارد/ فشار حداکثری آمریکا


سفیر کوبا در دیداری با معاون برون مرزی صداوسیما از مزیت های شبکه های هیسپان تی وی و پرس تی وی سخن گفت و اینکه می توانند از تجربیات این شبکه ها استفاده کنند.

- ، آلبرتو گونزالس کاسالس سفیر جمهوری کوبا در ایران با حضور در مجموعه شهید سلیمانی معاونت برون مرزی صداوسیما، ضمن بازدید از بخش های مختلف شبکه های پرس تی وی و هیسپان تی وی با احمد نوروزی معاون برون مرزی صداوسیما دیدار و گفتگو کرد.

احمد نوروزی معاون برون مرزی صداوسیما و مدیر شبکه پرس تی وی در این دیدار با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی در زمینه همکاری با کشور کوبا به ویژه در حوزه رسانه وجود ندارد، عنوان کرد: بیش از چهار دهه است که جمهوری اسلامی ایران به شکل خاص، تحت یک تروریستم منحصر به فرد در دنیا قرار گرفته و با انواع تحریم های اقتصادی مواجه بوده است.

دامنه این تحریم ها به حوزه رسانه نیز کشیده شد و در طی یک دهه اخیر تلاش های بسیار جدی از سوی آمریکا برای شنیده نشدن صدای ایران از طریق رسانه های برون مرزی صورت گرفت.

تلاش کردند تا شبکه های ما را از برخی ماهواره ها حذف کنند معاون برون مرزی صداوسیما گفت: طی این سال ها تلاش کردند تا شبکه های ما را از برخی ماهواره ها حذف کنند و با توجه به حاکمیت جدیدی که در سال های اخیر در فضای وب اتفاق افتاده، اقدامات گسترده تر دیگری همچون مسدود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران هدف سایبرتروریسم رسانه ای قرار دارد/ فشار حداکثری آمریکا

ایران هدف سایبرتروریسم رسانه ای قرار دارد/ فشار حداکثری آمریکا