مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-09سياسي

انتظار حامی 830 ایتام و فرزندان محسنین گیلانی


به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، حدود 42 هزار حامی نیکوکار از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در استان گیلان حمایت می کنند و تعداد 830 فرزند ایتام و محسنین به تازگی تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفته اند که فاقد حامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون سه هزار و 152 یتیم و هشت هزار و 243 فرزند از خانواده محسنین در استان گیلان از حمایت حامیان نیکوکار بهره مند می شوند، اظهار کرد: علاوه بر دریافت کمک هزینه معیشت، بسیاری از مشکلات درمانی، تحصیلی و مسکن این افراد، از طریق گزارش همکاران اکرام به حامیان و عنایت این بزرگواران مرتفع گردیده است.

وی با اشاره به اینکه سرانه نقدی دریافتی هر فرزند یتیم حدود 500 هزار تومان و فرزندان محسنین 200 هزار تومان است، گفت: حامیان، بیش از 73 میلیارد تومان طی سال گذشته به فرزندان معنوی خود اهداء کرده اند که بیش از 44 میلیارد تومان از میزان کمک های اهدایی حامیان در سال جاری نقدی و مابقی نیز غیر نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان با اشاره به نحوه ثبت نام حامیان افزود: مردم نوعدوست و خیّر جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت ekram.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار حامی 830 ایتام و فرزندان محسنین گیلانی

انتظار حامی 830 ایتام و فرزندان محسنین گیلانی