مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 17:222022-04-09سياسي

دستور عقیله صالح جهت تشکیل کمیته ای برای بررسی مواد قانون اساسی لیبی


رییس پارلمان لیبی علی رغم انتقادات فراوان، 12 نماینده را جهت بررسی مواد و نکات مورد اختلاف در پیش نویس قانون اساسی منصوب کرد.

- رییس پارلمان لیبی علی رغم انتقادات فراوان، 12 نماینده را جهت بررسی مواد و نکات مورد اختلاف در پیش نویس قانون اساسی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، به گفته مخالفان عقیله صالح، رییس پارلمان لیبی، علیرغم اینکه وی با انتقاد فراوان در خصوص قانون اساسی این کشور و متهم شدن به نقض آن روبه رو است، وی همچنان بر ادامه اقدامات یکجانبه خود اصرار دارد و خواسته تمامی بازیگران را در یافتن راه حلی برای خروج لیبی از بن بست سیاسی و برگزاری انتخابات در اسرع وقت، نادیده می گیرد.

این در حالی است که صالح با صدور تصمیمی 12 نماینده را به کمیته بررسی مواد و نکات مورد اختلاف در پیش نویس قانون اساسی منصوب کرد.

این تصمیم بر لزوم پایبندی کمیته به متن اعلامیه دوازدهم قانون اساسی و در نظر گرفتن مفاد آن و مهلت های تعیین شده برای تکمیل وظایف خود، تاکید دارد.

همچنین این تصمیم بر لزوم ارائه نتایج کار کمیته به مجلس نمایندگان در صورت وجود اختلاف در شکل یا هدف مندرج در متمم دوازدهم قانون اساسی تاکید دارد.

بر مبنای تصمیم مجلس این کمیته طبق ماده دو مندرج در این مصوبه، مجاز به ترتیب دادن هیچ تعهدی خارج از مأموریت خود نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور عقیله صالح جهت تشکیل کمیته ای برای بررسی مواد قانون اساسی لیبی

دستور عقیله صالح جهت تشکیل کمیته ای برای بررسی مواد قانون اساسی لیبی