مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-10اقتصادي

رکورد تولید کک خشک در ذوب آهن اصفهان شکسته شد


کارکنان مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب آهن اصفهان با ثبت تولید یک میلیون و 223 هزار و 62 تن کک خشک رکورد تولید این محصول را ارتقاء دادند.

- کارکنان مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب آهن اصفهان با کمک همکاران در دیگر مدیریت های شرکت در سال 1400 که با نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده بود، توانستند علیرغم وجود موانع زیادی از قبیل محدودیت تامین آب، تامین مواد اولیه و قطعات ناشی از تحریم های ظالمانه، وجود بیماری کرونا و .

با ثبت تولید یک میلیون و 223 هزار و 62 تن کک خشک رکورد تولید این محصول را ارتقاء دهند.

مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی شرکت با اعلام این خبر، گفت: برنامه تولید کک خشک در سال 1400 به مقدار یک میلیون و 200 هزار تن تعریف شده بود و همچنین رکورد قبلی تولید کک مربوط به سال 1398 به مقدار یک میلیون و 213 هزار و 685 تن بود که با ثبت این رکورد مقدار 9377 تن به رکورد قبلی اضافه شد و 23 هزار و 62 تن نیز بیشتر از برنامه تولید، کک خشک تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن، محمدعلی علایی افزود: این مهم نشان از بلوغ کاری، مسئولیت پذیری و تبلور همکاری و کار تیمی است که نتیجه آن غرور و سربلندی برای کارکنان بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی و دیگر همکاران در ذوب آهن اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تولید کک خشک در ذوب آهن اصفهان شکسته شد

رکورد تولید کک خشک در ذوب آهن اصفهان شکسته شد