مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 22:272022-04-10بين الملل

رییس پیشین سیا: اوکراین انتظار جنگ شدید را داشته باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ژنرال بازنشسته دیوید پترائوس رییس پیشین سیا و رییس فرماندهی مرکزی آمریکا که جنگ در افغانستان را تا سال 2010 نظارت می کرد، - دیوید پترائوس رییس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اظهار داشت اوکراین انتظار جنگ شدید را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ژنرال بازنشسته دیوید پترائوس رییس پیشین سیا و رییس فرماندهی مرکزی آمریکا که جنگ در افغانستان را تا سال 2010 نظارت می کرد، روز یکشنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه سی ان ان آمریکا گفت که اوکراینی ها می توانند انتظار جنگ شدید را داشته باشند، زیرا نیرو های روسیه در حال آماده شدن برای پیشروی عظیم در شرق این کشور هستند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا روز یکشنبه به وقت محلی گزارش داد تصاویر ماهواره ای جمع آوری شده و تحلیل شده از سوی شرکت فناوری مکسار یک کاروان نظامی هشت مایلی را در تاریخ 8 آوریل نشان می دهد که از طریق شهر ولکی بورلوک در شرق اوکراین در حال حرکت به سمت جنوب این کشور است.

این شهر در شرق خارکف و نزدیک به مرز اوکراین با روسیه قرار دارد.

مقامات اوکراینی می گویند که در شرق این کشور درگیری های شدیدی در جریان است و گلوله باران شدید در سراسر منطقه دونباس گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پیشین سیا: اوکراین انتظار جنگ شدید را داشته باشد

رییس پیشین سیا: اوکراین انتظار جنگ شدید را داشته باشد