مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-11سياسي

گنبد سامرا استحکام بخشی می شود/ مزار سلمان فارسی مرمت و توسعه می یابد


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور از برنامه ریزی برای استحکام بخشی بنای گنبد، مناره ها و رواق های حرم مطهر امامین عسکریین (ع) در سامرا خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور از برنامه ریزی برای استحکام بخشی بنای گنبد، مناره ها و رواق های حرم مطهر امامین عسکریین (ع) در سامرا خبر داد.

محمد جلال مآب، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اظهار کرد: به فضل خداوند در نیمه شعبان، قرارداد استحکام بنای گنبد، مناره ها و رواق های سامرا منعقد شد.

وی با اشاره به ارادت دیرینه ایرانیان به ائمه معصومین افزود: بیش از 700 سال است که ایرانیان در تثبیت ارادت قلبی به امامان معصوم(ع) در بازسازی و مرمت عتبات عالیات شرکت دارند.

وی با تقدیر از مشارکت استان سمنان در توسعه عتبات عالیات تصریح کرد: استان سمنان و مدیران و مسیولان آن نقش جدی در امر بازسازی عتبات عالیات دارند که انشالله در آینده نیز ادامه دار باشد.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه دو بلوک صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف قبل از پایان سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت ادامه داد: مرمت و طلاکاری مجدد ایوان نجف نیز در بخش هایی طی سال گذشته صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبد سامرا استحکام بخشی می شود/ مزار سلمان فارسی مرمت و توسعه می یابد

گنبد سامرا استحکام بخشی می شود/ مزار سلمان فارسی مرمت و توسعه می یابد