مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-11سياسي

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران منصوب شد


رضا بیانی به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران منصوب شد.

- رضا بیانی به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مراسم تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با حضور سید حسین میرعماد - مشاور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، پرویز گرشاسبی - معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور- و حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نژاد - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه - برگزار شد.

در این آیین اعضای شورای هماهنگی منابع طبیعی استان تهران و تعدادی از مدیران و مسئولان دستگاه ها و نهادهای مختلف نیز حضور داشتند.

در این مراسم طی حکمی از سوی مسعود منصور - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشو - رضا بیانی به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران منصوب شد و از زحمات علینقی حیدریان - رییس سابق اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران - تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران،رضا بیانی پیش از این مسئولیت مدیریت کل دفتر مهندسی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مشاور رییس سازمان، قائم مقام معاونت جنگل و دبیر پویش ایران سرسبز را برعهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران منصوب شد

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران منصوب شد