مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-12سياسي

اختلال خدمات رسانی در حریم شهر به دلیل تداخل مسائل با فرمانداری


رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: یکی از نکاتی که در آن مشکل داریم، اختلال خدمات رسانی در حریم شهری و تداخل مسائل با فرمانداری، بخشداری ها و اداره راه و شهرسازی است که باید برطرف شود.

- ، مهرشاد کاظمی در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر از توجه شورا به موضوع گردشگری گفت: امیدواریم حمایت شورا در این زمینه را در ادامه نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهر تهران مفتخر به حضور بارگاه نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی در شهرری و توجه مسلمین جهان به این بارگاه است، خاطرنشان کرد: وجود بقاع متبرکه و ظرفیت گردشگری مذهبی از نقاط قوت شهرری به شمار می رود؛ مشهد مقدس، قم، شاه چراغ مورد توجه قرار گرفته اند اما شهرری برای رسیدن به جایگاه خود جای کاری زیادی دارد.

کاظمی افزود: در جلسه ای که با آیت الله قاضی عسگر داشتیم و مواردی که مطرح شد، آستان مقدس شاه عبدالعظیم نیز این آمادگی را دارد که در بسط این ظرفیت گردشگری به کل شهرری همکاری لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به وجود خلأهایی در شهرداری ها به ویژه در منطقه 20 و 12، تصریح کرد: جایگاه تشکیلاتی در حوزه ساختار سازمانی شهرداری نداریم که بتواند امور حوزه بافت تاریخی و گردشگری را پیگیری کند و تشکیل این ساختار ضروری به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال خدمات رسانی در حریم شهر به دلیل تداخل مسائل با فرمانداری

اختلال خدمات رسانی در حریم شهر به دلیل تداخل مسائل با فرمانداری