مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-12دانش

راه اندازی کارشناس ارشد آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی از راه اندازی رشته هایی همچون کارشناس ارشد آموزش پزشکی به صورت مجازی در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا در اختیار داشتن سیستم های محتوای یادگیری همچون نوید و آرمان، یادگیری مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تقویت شد و دانشگاه علوم پزشکی مجازی نقش پررنگی در این زمینه داشت.

به گفته وی، تاکنون 213 هزار دانشجو از سامانه نوید استفاده کردند و 78 هزار درس توسط 25 هزار عضو هیئت علمی بارگذاری و یک میلیون و 700 هزار دانلود درس در این سامانه انجام شده است.

دکتر خجسته ادامه داد: در سامانه آرمان به عنوان منبع آنلاین ملی، در راستای اجرای عدالت آموزشی در آموزش پزشکی، محتوای آموزشی به صورت مجازی و آنلاین در دسترس دانشجویان قرار گرفته است و تاکنون 121 درس با همکاری 25 دانشگاه 2 هزار محتوا در این سامانه بارگذاری شده که حدود 900 محتوا حاصل زحمات اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی، تصریح کرد: رشته هایی همچون کارشناس ارشد آموزش پزشکی نیز به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی راه اندازی شد که حدود هزار و 656 دانشجو داشته و از این تعداد 38 دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارشناس ارشد آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی

راه اندازی کارشناس ارشد آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی