مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-12اقتصادي

ایجاد دو پارک جنگلی بزرگ در مسیر اربعین جهت مقابله با ریزگردها در ایلام


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: دو پارک جنگلی بزرگ در مسیر اربعین مابین ایران و عراق ایجاد می شود و این مهم علاوه بر رفاه حال زائران می تواند تا حدودی در جهت مقابله با ریزگردها عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حسن بهرام نیا استاندار ایلام در دیدار با مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: استان ایلام در خط مقدم هجوم ریزگردها در کشور است و موجب مشکلات متعددی برای مردم شده و به جد خواستار رسیدگی و توجه ویژه است.

وی با بیان اینکه 30 درصد منشا ریزگردها در استان است و سازمان منابع طبیعی بایستی با بیابان زدایی آن را مهار کند افزود: 70 درصد منشأ ریزگردها در خارج از استان بوده و بایستی در جهت دستور رییس جمهور با این منشا از طریق دیپلماسی و سازمان های مرتبط ورود کرد.

در ادامه این دیدار مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ضمن تقدیر از مجموعه تلاش ها و پیگیری های خوب استاندار ایلام در ارتباط با بحث جنگل کاری و بیابان زدایی گفت: استان ایلام در این موضوع جزو استان های موفق کشور است.

وی در ادامه از ایجاد دو پارک جنگلی بزرگ در مسیر اربعین مابین ایران و عراق خبر داد و گفت: این مهم علاوه بر رفاه حال زائران می تواند تا حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دو پارک جنگلی بزرگ در مسیر اربعین جهت مقابله با ریزگردها در ایلام

ایجاد دو پارک جنگلی بزرگ در مسیر اربعین جهت مقابله با ریزگردها در ایلام