مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-13اقتصادي

ساخت و سازهای روستایی «درمیان» روی خط قرمز


شهرستان درمیان در مقایسه با دیگر نقاط خراسان جنوبی و حتی کشور پایین ترین میانگین ساخت و ساز مسکن روستایی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در  برهه ای که اغلب نقاط روستایی خراسان جنوبی با ساخت و سازهای بسیاری که در آن صورت گرفته رنگ و لعابی نو و تازه به خود گرفته و به هر نقطه روستایی به ویژه روستاهایی که در همسایگی شهرها قرار گرفته اند سر بزنی به واسطه ساخت و سازهای قارچ گونه ای که در این نقاط صورت گرفته و به نقاط گردشگری و تفریحی مبدل شده اند در اغلب نقاط روستایی شهرستان درمیان با معضل راغب نبودن روستاییان این شهرستان به ساخت و سازهای مقاوم رو به رو هستیم.

این در حالی است که شهرستان درمیان نیز مانند دیگر نقاط زلزله خیز خراسان جنوبی به واسطه قرار گیری روی گسل ها چندین زلزله مرگبار را در کارنامه دارد.

اکنون خواسته مهدی فرجامی فرد فرماندار درمیان نیز از روستاییان شهرستان این است که کمی ساخت و سازهای مقاوم روستایی را جدی گرفته تا علاوه بر دمیدن جانی تازه در روستاها به سبب این ساخت و سازها از همه مهم تر شاهد زندگی آرام زیر این سقف های امن باشند.

وی در ادامه به میانگین پایین 33 درصدی ساخت مسکن مقاوم روستایی در شهرستان درمیان در مقایسه با میانگین کشوری 51 درصد و نرم استانی 52 درصد اشاره کرد و گفت: از مردم  شهرستان درمیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای روستایی «درمیان» روی خط قرمز

ساخت و سازهای روستایی «درمیان» روی خط قرمز