مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-13اقتصادي

اعتبار 210 میلیارد تومانی برای طرح های بنیاد مسکن


210 میلیارد تومان در قالب سفر رییس جمهور برای طرح های بنیاد مسکن پیش بینی شد که از این مقدار 160 میلیارد تومان برای اجرا و بازنگری طرح های هادی و 50 میلیارد تومان برای جابجایی روستاهای در معرض خطر پیش بینی شد و تاکنون 10 درصد .

- ایسنا/مازندران مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: 210 میلیارد تومان در قالب سفر رییس جمهور برای طرح های بنیاد مسکن پیش بینی شد که از این مقدار 160 میلیارد تومان برای اجرا و بازنگری طرح های هادی و 50 میلیارد تومان برای جابجایی روستاهای در معرض خطر پیش بینی شد و تاکنون 10 درصد اعتبارات به صورت نقدی تخصیص داده شده است.

علی اصغر آسمانی مقدم ظهر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به علت عقب ماندگی مازندران اظهار کرد: مازندران به عنوان استان برخوردار تلقی می شود اما کم توجهی کمیته های شهرستان ها به طرح هادی و تخصیص اعتبارات برای اجرای آن و همچنین عدم تامین زمین کافی به ویژه در روستاها موجب عقب ماندگی در حوزه مسکن شده است.

آسمانی مقدم گفت: 2 هزار و 465 روستای بالای 20 خانوار در استان وجود دارد، اما در شاخص اجرایی طرح هادی نسبت به شاخص کشوری دارای عقب ماندگی هستیم و بنیاد مسکن موظف هست اراضی مورد نیاز را احصاء کند و در این راستا دستگاه های دولتی، اراضی موجود در محدوده را در اختیار بنیاد مسکن قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 210 میلیارد تومانی برای طرح های بنیاد مسکن

اعتبار 210 میلیارد تومانی برای طرح های بنیاد مسکن