مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-14بين الملل

رییس جمهور لهستان: این جنگ نیست؛ تروریسم است


آندری دودا رییس جمهوری لهستان در سفر به کی یف با همتایان خود از کشورهای حوزه بالتیک، گفت که این جنگ نیست؛ این تروریسم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه، دودا در کنفرانس مطبوعاتی با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین، گفت: اگر کسی هواپیما و سرباز بفرستد تا مناطق مسکونی را بمباران کند و غیرنظامیان را بکشد، این جنگ نیست.

این ظلم، راهزنی و تروریسم است.

گیتاناس نائوسدا رییس جمهوری لیتوانی و اگلیس لویتس رییس جمهوری لتونی از دیگر رهبران کشورهای بالتیک بودند که در بازدید رییس جمهوری لهستان از کی یف وی را همراهی می کردند.

با عقب نشینی نیروهای روسیه از کی یف و مناطق اطراف آن تا کنون رهبران شماری از کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و کشورهای بالتیک از مناطق جنگ زده پایتخت اوکراین بازدید به عمل آورده اند.

منابع غربی روز گذشته به نقل از فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهوری آلمان خبر دادند که اوکراین با پیشنهاد او برای دیدار از کی یف به همراه سایر رهبران اتحادیه اروپا مخالفت کرده است.

این مخالفت در حالی مطرح می شود که اشتاین مایر به دلیل روابط نزدیک چند ساله خود با مسکو، در داخل آلمان و خارج از این کشور با انتقادات مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور لهستان: این جنگ نیست؛ تروریسم است

رییس جمهور لهستان: این جنگ نیست؛ تروریسم است