مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-14اقتصادي

باید پای سرمایه گذاران را به زیست بوم فناوری کرمانشاه باز کنیم


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه کلید اصلی توسعه زیست بوم فناوری استان را حضور و مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت های استان برای برداشتن موانع از سر راه سرمایه گذاران حوزه دانش بنیان استفاده شود.

- باید پای سرمایه گذاران را به "زیست بوم فناوری کرمانشاه" باز کنیم ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه کلید اصلی توسعه زیست بوم فناوری استان را حضور و مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت های استان برای برداشتن موانع از سر راه سرمایه گذاران حوزه دانش بنیان استفاده شود.

سیامک آزادی در جلسه امروز (25 فروردین) ستاد هماهنگی و عملیاتی توسعه اقتصاد دانش بنیان استان با بیان اینکه تولید دانش بنیان شرایط خاص خود را دارد، گفت: به تولیدی دانش بنیان گفته می شود که مبنای آن دانش و استفاده از فناوری های برتر و با ارزش افزوده بالا در تولید محصول باشد.

وی در تشریح الزامات دانش بنیان شدن شرکت ها هم گفت: اولین اصل مهم در این زمینه خصوصی بودن این شرکت هاست، به نحوی که حداقل 50 درصد مالکیت این شرکت ها باید در اختیار بخش خصوصی باشد.

آزادی تولید انبوه یا تولید نمونه اولیه را الزام دیگر در این زمینه عنوان کرد و افزود: شرکتی می تواند در گرید دانش بنیان قرار بگیرد که در مرحله تولید انبوه و عرضه به بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید پای سرمایه گذاران را به زیست بوم فناوری کرمانشاه باز کنیم

باید پای سرمایه گذاران را به زیست بوم فناوری کرمانشاه باز کنیم