مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 17:522022-04-15سياسي

بهزیستی هدایای مردمی را بدون واسطه به مددجویان می رساند


ماه رمضان بهترین فرصت برای نزدیک شدن به خداوند بزرگ است و یکی از بزرگترین راه های نزدیک شدن به خدا، کمک به نیازمندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، سمانه زمانی سرپرست بهزیستی استان تهران با تبریک میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای تکالیف قانونی و وظایف محوله سازمانی، بهزیستی تحت عنوان پویش ضیافت مهربانی از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به جمع آوری هدایا، اعانات و نذورات مردمی کرده و تا پایان این ماه ادامه خواهد یافت.

زمانی با بیان اینکه جامعه هدف سازمان بهزیستی در پهنه استان تهران و در 16 شهرستان افراد مختلف و متفاوتی را تشکیل می دهد، تصریح کرد: مردم خداجو، روزه داران گرامی و خیران نیک سیرت با مراجعه به مراکز تحت نظارت و مدیریت بهزیستی در پی رفع نیازهای مددجویان عضو جامعه هدف سازمان بیایند و بهزیستی نیز هدایای مردمی را بدون واسطه به مددجویان می رساند.

وی ادامه داد: ماه رمضان بهترین فرصت برای نزدیک شدن به خداوند بزرگ است و یکی از بزرگترین راه های نزدیک شدن به خدا، کمک به نیازمندان است.

زمانی در ادامه با قدردانی از خیرین سطح کشور و استان و دعوت از آنها برای مشارکت در خیر جمعی کمک به نیازمندان آبرومند با توجه به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی هدایای مردمی را بدون واسطه به مددجویان می رساند

بهزیستی هدایای مردمی را بدون واسطه به مددجویان می رساند