مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-16سياسي

وضعیت کرونای استان کرمان چگونه است؟


در ستاد مدیریت کرونای استان کرمان در زمینه روند کاهشی تعداد بستری های مبتلا به کرونا از اواخر هفته گذشته تا وضعیت واکسیناسیون رانندگان تاکسی بحث شد.

-   علی زینی وند امروز 27 فروردین ماه در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان کرمان گفت: در کشور افزایش اقبال واکسیناسیون داریم و در استان کرمان باید این اتفاق رخ دهد.

وی بر لزوم رفع کامل نگرانی والدین دانش آموزان تاکید کرد و افزود: در خصوص برگزاری مراسم های قدر دستورالعمل های بهداشتی حتما رعایت شود.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در کشور 55 شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند که 8 شهرستان آن متعلق به استان کرمان است.

وی با ابراز تاسف از افزایش تعداد شهرستان های قرمز کرونایی استان کرمان، ادامه داد: شهرستان های کرمان، منوجان، ارزوییه، رابر، سیرجان، زرند، کوهبنان و راور در وضعیت قرمز و شهرستان های رفسنجان، بافت، جیرفت، قلعه گنج، بم و نرماشیر در وضعیت نارنجی و 9 شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بر لزوم پیگیری واکسیناسیون تاکسیرانان تاکید کرد و گفت: متاسفانه نسبت تعداد واکسیناسیون رانندگان تاکسی ها پایین تر از سایر رانندگان بخش های دیگر است لذا باید دستگاه های متولی اقدامات لازم برای رساندن آن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونای استان کرمان چگونه است؟

وضعیت کرونای استان کرمان چگونه است؟