مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-16حوادث

حمله گرگ به دو شهروند در هشجین/ تجربه بانوی 73 ساله جان وی را نجات داد


به دنبال حمله گرگ به دو شهروند در شهر هشجین، مصدومین به بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال انتقال یافتند که وضعیت حیاتی هر دو بیمار در حال حاضر خوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز دو شهروند هشجینی دچار حمله گرگ قرار گرفته و مصدوم شدند.

سمانه فرامرز، معلم هشجینی صبح زود عازم محل کار خود بود که در مقابل مسجد جامع شهر، یک قلاده گرگ با سرعت به او حمله ور شده و از ناحیه سر، صورت و پاها و گردن صدماتی به این معلم وارد کرده است.

دومین مصدوم، بانویی 73 ساله به نام طوبی رسایی بود که هنگام غذا دادن به اردک ها در کوچه همجوار محله شیخ قریشی مورد حمله قرار گرفت.

وی در این باره به خبرنگار فارس گفت: با تجربه ای که از زمان قدیم از رویارویی با گرگ داشتم، با فرو کردن دمپایی خود در دهان گرگ، از خود دفاع کردم اما متاسفانه گرگ با پرشی سریع، دهان و گردن مرا زخمی کرد که در آن لحظه با روسری، دور گردن گرگ را فشار دادم که نهایتا گرگ گردنم را رها و سپس دست هایم را زخمی کرد و با داد و فریاد اهالی، گرگ متواری شد.

اشکان نقوی نیا، رییس بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال امروز در این زمینه اظهار کرد: متاسفانه حادثه صبح امروز در شهر هشجین در رخ داده و هر دو مصدوم به فاصله زمانی کمتر از یک ساعت مورد حمله گرگ قرار گرفته و به لحاظ شدت ترس از گرگ، هر دو مصدوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله گرگ به دو شهروند در هشجین/ تجربه بانوی 73 ساله جان وی را نجات داد

حمله گرگ به دو شهروند در هشجین/ تجربه بانوی 73 ساله جان وی را نجات داد