مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-16اقتصادي

بهره برداری نخستین پردیس سینمایی شهرستان های جنوب شرق تهران انجام خواهد


نخستین پردیس سینمایی شهرستان های جنوب شرق تهران در قرچک احداث شده و تا هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/تهران شهردار قرچک گفت: نخستین پردیس سینمایی شهرستان های جنوب شرق تهران در قرچک احداث شده و تا هفته دولت به بهره برداری می رسد.

محسن خرمی شریف بعد از ظهر شنبه 27 فروردین ماه در جریان بازدید از روند احداث پردیس سینمایی قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرچک با برخورداری از 300 هزار نفر جمعیت ، فاقد سالن سینما بود و به دلیل نیاز فرهنگی شهرستان، مدیریت شهری با تأمین اعتبار مورد نیاز، احداث پردیس سینمایی مجهز و چند منظوره را در دستور کار قرار داد و با پیشرفت های صورت گرفته، این طرح مهم هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: این پردیس سینمایی در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و زیربنای یک هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال با برخورداری از سه سالن مجهز نمایش احداث شده است.

شهرداری قرچک به منظور جبران کمبود فضاهای فرهنگی، طرح های توجیه پذیر و مورد نیاز مردم را به منظور تحقق چشم انداز توسعه شهرستان در دستور کار قرار داده و برای رفع نیازهای مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

شهردار قرچک همچنین از افتتاح بوستان و سالن ورزشی منطقه پویینک در هفته دولت خبر داد و گفت: منطقه پویینک قرچک ، یکی از محلات بزرگ و با تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری نخستین پردیس سینمایی شهرستان های جنوب شرق تهران انجام خواهد

بهره برداری نخستین پردیس سینمایی شهرستان های جنوب شرق تهران انجام خواهد