مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-17اقتصادي

پیشوا برای تاب آوری آبی نیازمند احداث 12 هزار متر مکعب مخزن است


مدیرعامل آب و فاضلاب جنوبشرق استان تهران گفت: در حال حاضر مشکل خاصی برای تامین آب در پیشوا نداریم ولی برای اینکه تاب آوری آبی خوبی داشته باشیم ، - ایسنا/تهران مدیرعامل آب و فاضلاب جنوبشرق استان تهران گفت: در حال حاضر مشکل خاصی برای تامین آب در پیشوا نداریم ولی برای اینکه تاب آوری آبی خوبی داشته باشیم ، باید یک مخزن 10 هزار متر مکعبی و یک مخزن 2000 متر مکعبی برای شهر احداث شود.

حمیدرضا نامداری مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران امروز یکشنبه 28 فروردین ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اجرای خط انتقال ماملو ، در حال حاضر مشکل خاصی برای تامین آب در پیشوا نداریم ولی برای اینکه تاب آوری آبی خوبی داشته باشیم باید یک مخزن 10 هزار متر مکعبی و یک مخزن 2000 متر مکعبی برای شهر احداث شود.

این مقام مسؤول بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای احداث این دو مخزن حدود 70 میلیارد تومان است ؛ 22 کیلومتر از 200 کیلومتر شبکه آب شهر پیشوا فرسوده است که از این میزان، هشت و نیم کیلومتر آن در اولویت قرار دارد و نیازمند اعتبار 34 میلیارد تومانی است.

مدیرعامل آب و فاضلاب جنوبشرق استان تهران افزود: همچنین 115 کیلومتر از 168 کیلومتر شبکه روستایی شهرستان پیشوا دارای فرسودگی است ؛ به واسطه مشکلات اعتباری نتوانسته ایم اقدام مثبت و اثرگذاری در روستاها داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشوا برای تاب آوری آبی نیازمند احداث 12 هزار متر مکعب مخزن است

پیشوا برای تاب آوری آبی نیازمند احداث 12 هزار متر مکعب مخزن است